کمپین “دست های مهربان” سایت مأموریت+

از تغییر نترسید
1396-07-26
شکست ناپذیر
1396-07-26

کمپین “دست های مهربان” سایت مأموریت+

گاهی اوقات هر کلیک با موس و یا اشاره انگشت خود به صفحه لمسی گوشی تلفن و یا تبلت خود می تواند خیلی با ارزش باشد و کمپین “دست های مهربان” در سایت مأموریت+ از همین جهت شکل گرفته است که می توان با هر کلیک یا اشاره انگشت خود کارهای با ارزشی برای نیازمندان واقعی انجام داد که بسیار مهم، ضروری و حیاتی می باشند.

همیشه نیاز به مناسبت خاصی نیست که کاری خیر انجام گیرد.

گاهی قطره قطره هایی برای کسانی که عطش آب دارند ارزشی بیش از رودخانه ای پُر از آب دارند.

گاهی تنها تمام زندگی به مویی بسته شده است تا پاره نشود.

گاهی سهم انسانی برای امید و پیشرفت در جهانی که در آن زندگی می کند تنها مبلغی است که برای بسیاری شوخی به نظر می رسد.

هم اکنون در کشور عزیزمان ایران بیش از ۱۹۰ هزار کودک زندگی می کنند که یا سرپرست خود را از دست داده اند و یا سرپرست مناسبی ندارند. شما کاربران فهیم مأموریت+ می توانید با پرداخت مبلغ ماهانه ۵۰ هزار تومان سرپرستی کودکی را بر عهده بگیرید و حس پدر یا مادر بودن را تجربه کنید. می توانید با دست های مهربانتان، با ورود به”سامانه اکرام” و ثبت نام در این سایت، کودک معنوی خود را در هر شهری که هستید انتخاب نمایید و همراه ما دست به کار شوید.

“سامانه اکرام” یکی از سایت های وابسته به کمیته امداد امام خمینی(ره) می باشد که یکی از نهادهای معتبری است که می توان در این مورد روی آن حساب کرد. هرچند تمام طرح ها و خدمات کمیته امداد خمینی(ره)  مهم و ضروری هستند اما اولویت هایی که ما آنها را در سایت مأموریت+ مهمتر از همه می دانیم موارد زیر می باشند:

۱- اکرام ایتام و محسنین “کودکانی که سرپرست خود را از دست داده اند و کودکانی که سرپرست مناسبی ندارند”.

۲- همسفره “رفع سوء تغذیه کودکان زیر ۶ سال”.

در این دو طرح می توانید همکاری مستقیم داشته باشید.

توجه: طرح های “اکرام ایتام و محسنین” هر دو به “سامانه اکرام” متصل هستند و “همسفره” سایتی جداگانه دارد.

۳- طرح مددجویی: “در این طرح افراد نیازمند بسته به عواملی چون فقدان سرپرست، از کارافتادگی سرپرست، معلولیت سرپرست و بیماری سرپرست یا استیصال و درماندگی و… نیازمند دست های مهربان شما در زمینه های مختلف هستند”.

۴- حمایت از خانواده زندانیان: “خانوارهای نیازمند که سرپرست آنان به دلیل ارتکاب جرائم غیرعمد در زندان هستند”.

توجه: برای حضور در “طرح مددجویی” و “حمایت از خانواده زندانیان” مستقیم با کمیته امداد امام خمینی استان و یا شهرستان خود در تماس باشید.

همگی این ۴ طرحی که در بالا مختصر توضیح داده شدند زیر نظر “کمیته امداد امام خمینی(ره)” به فعالیت مشغول هستند. شما می توانید با مراجعه به این بخش*پرتال کمیته امداد امام خمینی(ره)*، استان مورد نظر خود را انتخاب نمایید و از “اخبار استان خود، آخرین اخبار و گزارش تصویری” در مورد فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان خود مطلع شوید و اطمینان حاصل کنید که با مبالغی که جمع آوری می شوند چه اقدامات مفیدی انجام گرفته شده و انجام می گیرند؛ همچنین می توانید در قسمت “ارتباط با ما” آدرس، شماره تلفن، ایمیل شعبه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و شهر خود را مشاهده کنید و در بخش “ارتباط با مدیران” با مدیران استان خود آشنا شوید و تلفن مستقیم و ایمیل مستقیم آنها را داشته باشید تا سوالات خود را از آنها بپرسید.

آنچه هم اکنون اهمیت دارد طرح های “اکرام ایتام” و “محسنین” هستند، چرا که بسیاری چشم به راه دستان مهربان شما می باشند.

مراحل انجام کار برای شرکت در طرح های اکرام ایتام*کودکانی که سرپرست خود را از دست داده اند* و محسنین*کودکانی که سرپرست مناسبی ندارند*:

به سامانه اکرام مراجعه نمایید.

در سایت ثبت نام کنید.

روی گزینه “انتخاب فرزند” کلیک کنید.

“استان” و “شهر” خود و یا هر استان و شهری که مد نظرتان است را مشخص کنید.

در گزینه “انتخاب طرح”، یکی از طرح های “اکرام ایتام” و یا “محسنین” را مشخص نمایید.

دکمه “جستجو” را بزنید.

حال، در زیر صفحه می توانید لیست کودکان را همراه با نام و تاریخ تولد آنها مشاهده نمایید و کودک معنوی خود را انتخاب نمایید.

پس از انتخاب کودک معنوی خود، انتخاب مبلغ تعهد ماهانه که از مبلغ ۱۰ هزار تومان شروع می شود، مدت حمایت، مشخصات کامل تری از کودک نمایش داده می شود و همچنین تلفن مددکار کودک نیز نمایش داده خواهد شد که می توانید با تماس با وی کارهای تکمیلی اقدام خیرخواهانه خود را انجام دهید و شناسنامه مددجویی و تصویر کودک معنوی خود را دریافت نمایید؛ همچنین شماره حساب و شناسه واریز جهت پرداخت مستقیم ماهانه به کودک معنوی خود را برای شما ارسال می‌کنند.

امیدواریم در این مسیر همراه دستان مهربانتان با هم همراه نیازمندان واقعی باشیم و گره ای از زندگیشان باز کنیم.

تاریخ انتشار خبر: ۱۳۹۶/۷/۲۶

منبع:

روابط عمومی مأموریت+

مطالب مرتبط:

مسئولیت اجتماعی سایت مأموریت+

کمپین"دست های مهربان" سایت مأموریت+.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *