تحقیق و توسعه

نمی توان بدون تحقیق و توسعه سازمانی هوشمند و فعال در عرصه‌ی جهانی داشت، بدون شک وقتی تحقیقی دقیق انجام پذیرد نیاز اساسی که برطرف نشده است پیدا خواهد شد و آن زمان است که هر سازمان و شرکتی با تمرکز بر اهداف خود و با تکیه بر تحقیق سعی می کند سازمان و کسب و کار خود را توسعه دهد و اینگونه ما شاهد نوآوری های روزافزون در صنایع مختلف هستیم؛ بنابراین بخش تحقیق و توسعه‌ی سایت مأموریت+ در سال 1390 به صورت رسمی راه اندازی شد تا گام های خود را استوارتر برداریم و به گفته های خود هر روز بیشتر جامه‌ی عمل بپوشانیم.
امور تحقیق و توسعه:
ارائه‌ی راه حل های جدید برای موفقیت در زندگی شخصی، خانوادگی، کاری، اجتماعی. بررس کسب و کارهای موفق جهانی و اجرای آنها در کشور زیر نظر اکوسیستم سایت مأموریت+. تحقیق در زمینه‌ی مشکلات اساسی مردم و ارائه‌ی راه حل های خلاقانه و نوآورانه برای برطرف نمودن آن مشکلات از طریق راه حل ها و ایده های جدید. دنبال نمودن تکنولوژی های روز دنیا و مسیرهایی که در آینده باید به سمت آنها حرکت کنیم.
شرکت های وابسته به مأموریت+:
با حمایت شما همراهان از شروع فعالیت سایت مأموریت+ تا کنون، دو شرکت با نام های: "نامداران پارس ایساتیس" با شماره ثبت 954 و "کمک یاران ایساتیس" با شماره ثبت 12828 در استان یزد تأسیس شدند تا در امر کارآفرینی اقدامات بزرگی در کشور عزیزمان انجام دهیم و به کشورمان خدمت کنیم؛ با سرمایه گذاری در این دو شرکت ما را بیش از پیش در پیشرفت اقتصاد کشور، بالا بردن میزان تولید و فروش محصولات داخلی و اشتغال‌زایی جوان ها یاری کنید، شما نیز در موفقیت ما شریک هستید. تاریخ پست: 1390/6/15
کمپین"دست های مهربان" سایت مأموریت+.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *