برای رسیدن به موفقیت و خوشبختی پایدار و در حال رشد باید چه کارهایی انجام داد؟

چرا خیلی از ایده ها خاک می خورند؟
1395-04-01
آیا باید ساک ها را بست و رفت؟
1395-04-01

برای رسیدن به موفقیت و خوشبختی پایدار و در حال رشد باید چه کارهایی انجام داد؟

پس از سال ها تحقیق در این مورد و در مسیر موفقیت و خوشبختی قدم گذاشتن، به این نتیجه رسیدم کتاب ها، سایت ها، مجلات و رسانه های بسیاری برای موفقیت ما تلاش می کنند اما یک موضوع کلیدی اینجا پنهان بود

چگونه یک موفقیت و خوشبختی پایدار و در حال رشد داشته باشیم؟

این سوال خیلی کلیدی بود؛ پس از تحقیق فراوان به این نتیجه رسیدم برای داشتن یک زندگی موفق پایدار و در حال رشد باید از همان ابتدا قدم ها را درست بر روی نردبان موفقیت برداریم تا در آینده با مشکل مواجه نشویم. برایتان مثالی می زنم:

اگر یک معمار از همان ابتدا آجرهای اولیه را درست نچیند چه اتفاقی می افتد؟ مسلما دیر یا زود دیوار فرو می ریزد و این مصداق ضرب المثل: “خشت اول گر نهد معمار کج/ تا ثریا می رود دیوار کج” است. بنابراین اگر ما نتوانیم از همان ابتدا آجرهای موفقیت و خوشبختی را درست در کنار هم بچینیم دیر یا زود موفقیتمان تبدیل به شکست می شود.

برایتان مثال دیگری میزنم:

فردی به کارآفرینی علاقه دارد، مطلبی در مورد چگونه کارآفرین موفقی شویم؟ مطالعه می کند و عزمش را جزم می کند تا کارش را شروع کند، سپس بعد از شروع با مشکلات بزرگ و کوچکی روبه رو می شد که از راه می رسند و همین باعث دلسرد شدن او به کارش و شکست او می شود و هر چه او بیشتر می خواهد این دیوار را ادامه دهد و از ریختن آن اجتناب کند اما روزی این دیوار فرو خواهد ریخت چرا که از همان ابتدا آجرهای کارآفرینی را درست روی هم قرار نداده بود. ما در سایت مأموریت+ تلاشمان این است شما را به موفقیتی پایدار و در حال رشد برسانیم و به شما گام به گام کمک کنیم آجرهایتان را از همان ابتدا درست و اصولی بر روی هم بچینید تا در آینده با مشکل مواجه نشوید، به خاطر همین بود که پس از ۴ سال سایت مأموریت+ تلاشی را که باید صرف موفقیت کاربرانش*مخاطبین و اعضاء* می کرد را متوقف نمود چون اندیشیدم در مسیر پرواز با مأموریت+ ممکن است کاربران ما با مشکل روبه رو شوند، اما امروز خدا را شکر همه چیز به درستی کنار هم قرار گرفته تا یک سفر پُر از هیجان و موفقیت آمیز پایدار و در حال رشد داشته باشیم. در این ۴ سال که نسخه اولیه سایت مأموریت+ وجود داشت، چندی از مخاطبان به موفقیت هایی دست یافتند و مسیر را پیدا کردند ولی این آن چیزی نبود که می خواستم، چرا که هدفم این بود که موفقیت در زندگی کاربران سایت مأموریت+ پایدار باقی بماند و بتوانند پُر انرژی در مسیر موفقیت و خوشبختی قرار داشته باشند و رشد کنند نه اینکه متوقف شوند، به همین خاطر به تحقیق گسترده ای دست زدم تا مسیر را کامل و درست برای کاربران مأموریت+ آماده کنم و این مسیر در آینده مقابل اعضائ سایت مأموریت+ قرار می گیرد تا از زندگی خود یک شاهکار بسازند. با کشف فلسفه مأموریت در سال ۸۸، بررسی ریشه ها در سال ۹۰، نظم در موفقیت در سال۹۱ و تحقیقات گسترده بعدی برای پیدا نمودن مسیر صحیح در سال های بعد، راه نورانی شد و مسیرِ صحیحِ موفقیت و خوشبختیِ پایدار و در حال رشد برای همه نمایان خواهد شد/ به امید روزهای روشن برای همه.

۱۳۹۳/۸/۱۴

منبع:

مأموریت+/ مقالات محمد کارگر مزرعه ملا

کمپین"دست های مهربان" سایت مأموریت+.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *