راه اندازی گروه تولیدی محصولات آرایشی و بهداشتی سنتی و کاملا طبیعی

از اقدامات مهمی که در شرکت نامداران پارس ایساتیس بر روی آن تمرکز نموده ایم، احیای دوباره‌ی محصولات ایرانی می باشند که در حال فراموشی هستند اما هنوز هم فواید خود را دارند.

طیفی از این محصولات، محصولات آرایشی و بهداشتی سنتی اصیل ایرانی می باشند که هنوز هم از نظر علمی ویژگی ها و فواید شگفت انگیز و بسیار زیاد کاربردی برای پوست، مو و بدن دارند زیرا فاقد هرگونه مواد شیمیایی هستند.

پس از تحقیقات بازار و تأسیس در سال ۱۳۹۷ تصمیم بر این شد که فکری اساسی برای این نوع محصولات در حال فراموشی صورت گیرد و دوباره آنها را با یک هویت جدید وارد بازار نماییم تا مورد پسند مخاطبین خود و جوانان قرار گیرند.

بی کیفیت بودن برخی از محصولات سنتی در بازار، تازه نبودن آنها و دیگر عوامل مانند محصولات آرایشی و بهداشتی صنعتی و مدرن، نبودن برندی قوی و بسته بندی به روز و همپا با هویت ایرانی و بسیاری عوامل دیگر دست به دست هم داده بودند تا مصرف این نوع محصولات طبیعی و پُر فایده به شدت کم شود.

در سال ۱۳۹۷ برندی در خور این محصولات با نام “اصالت” به ثبت رسید و راه اندازی کارگاه تولیدی و بسته بندی انجام گرفت و بسته بندی با هویتی خاص برای طیف وسیع این محصولات در نظر گرفته شد که در تلاش هستیم تا محصولات آرایشی و بهداشتی سنتی با کیفیت و تازه را با رویکردی جدید اما با هویتی سنتی و از طرفی به روز دوباره به بازار و چرخه‌ی مصرف بازگردانیم و موجب زنده نگه داشتن این نوع محصولات ارزشمند در حال فراموشی شویم.

تاریخ انتشار خبر: ۱۳۹۹/۱۰/۲۲

منبع: روابط عمومی شرکت نامداران پارس ایساتیس