پنجمین سالگرد تأسیس اولین شرکت های مأموریت+ مبارک

مرگ
1395-09-19
برنامه های پیشنهادی برای کاربران مأموریت+ در رسانه ملی
1395-09-19

پنجمین سالگرد تأسیس اولین شرکت های مأموریت+ مبارک

پنجمین سالگرد تأسیس اولین شرکت های مأموریت+ مبارک:

تأسیس اولین شرکت های سایت مأموریت+ را مدیون کاربران فهیم مأموریت+ هستیم. این برای ما مایه افتخار بود که توانستیم در مدت زمان کوتاهی پس از ورود به فضای اینترنت در عرض ۸ ماه دو شرکت برای سایت مأموریت+ تأسیس کنیم، سایتی که رسالتش موفقیت عموم مردم در ابعاد مختلف زندگی آنها است.

دو مشکل مهم کشورمان موضوع “اشتغال” و “فروش نرفتن محصولات داخلی” می باشد که برای افراد زیادی مسئله ساز شده است، پس از بررسی این دو مشکل اساسی با حمایت تعدادی از کاربران مأموریت+، در تاریخ ۱۳۹۰/۶/۱۳، دو شرکت خوشنام تأسیس کردیم تا این دو مشکل را در کشور به شکل صحیح حل نماییم: “مشکل اشتغال و مشکل فروش نرفتن محصولات داخلی”. معتقدیم برای انجام صحیح هر کاری باید درست و اصولی پیش برویم، بنابراین از زمان تأسیس شرکت ها تا هم اکنون فقط به تحقیق و پژوهش پرداختیم تا مشکلات “اشتغال” و “فروش نرفتن محصولات داخلی” را ریشه یابی کنیم. به یاری خدا نتیجه کار در آینده بسیار بزرگ خواهد بود و این دو مشکل برای همیشه در کشور برطرف خواهند شد.

“درخت بامبو، ۵ سال زیر خاک می ماند و رشدش دیده نمی شود. اما در سال پنجم، ۲۵ متر رشد می کند”.

اگر ما در مأموریت+ سریع کار نمی کنیم به خاطر این است که چیزی از قلم نیفتد و از طرفی بتوانیم موفقیتی پایدار و در حال رشد را رقم بزنیم، نه فقط موفقیتی سطحی و زود گذر را؛ بنابراین باید صبور بود تا آنچه که باید در زمان مناسب خودش رُخ دهد.

باید پذیرفت که درست کردن اصولی زیرساخت های یک سازمان و یا کسب و کار پا برجا و رو به رشد زمان بر است، اما در روند موفقیت های پایدار آینده سرعت می بخشد/ محمد کارگر مزرعه ملا

تاریخ انتشار خبر: ۱۳۹۵/۶/۱۳

روابط عمومی مأموریت+.

کمپین"دست های مهربان" سایت مأموریت+.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *