مدالت به دستم رسید هموطن

کارآفرینی یعنی عشق
1395-04-01
دکتر آزمندیان عزیز
1395-04-01

مدالت به دستم رسید هموطن

هموطن قهرمان سلام:

“تبریک میگم”. همین که توانستی مأموریت خود را دوباره پیدا کنی و مدالی دیگر را به ارمغان آوری و برای کشورمان و خانواده ات افتخار آفرین شوی با ارزش ترین کار ممکن را انجام دادی. من کاری نکردم، هر چه بود لطف خدا، ایمان، باور، شجاعت و امید به موفقیت و “دنبال کردن مأموریت خودت” در زندگی بود که باعث شد دوباره موفق شوی. چهار سال دوری از مأموریت خود که قهرمان شدن باشد کم نیست، اما هیچ زمانی دیر نیست برای دنبال کردن این آرمان مقدس. جای تشویق دارد که باز تو به مسیر برگشتی و موفق شدی، چه تعداد انسان ها اندرخم این کوچه اند و هنوز نمی دانند پیدا کردن مأموریت خود در زندگی و رسیدن به آن با ارزش ترین کاریست که می توانند در زندگی انجام دهند و خیلی ساده از کنار سایت مأموریت+ عبور می کنند. این که با خود عهد کردی اگر دوباره قهرمان شدی یکی از مدال هایت را به دست من برسانی نشان دهنده تعهد تو نسبت به مأموریتت بوده و تنها کاری که از دست من ساخته بود این بود که تو را در بزرگترین رسالت خود که پیدا کردن مأموریتت در زندگی بود یاری کنم و آن این بود: “یک قهرمان بزرگ شدن در ورزش”. دو سال از آن روز گذشت که به تو گفتم مأموریتت “یک قهرمان بزرگ شدن در ورزش” است و وقتی بعد از دوسال، ماه پیش مدالت را دیدم که در صندوق پستی دفتر سایت مأموریت+ است و روی آن نوشته شده بود ” ۷مهر ۱۳۸۴ بزرگداشت روز پار المپیک” فهمیدم که موفق شدی قدمی دیگر در راه مأموریتت برداری، به تمام وسعت ایران خوشحال شدم و مدالت را در دستم فشردم و باز با خودم عهد کردم که تا رسیدن سایت مأموریت+ به چشم انداز خود و آبادی تمام و کمال کشورمان دست از تلاش برندارم، چرا که موفقیت کاربران مأموریت+ امید قلبیست برای من و موفقیت تو آتش عشق به میهن را در قلبم شعله ورتر کرد تا تلاشم را مضاعف تر کنم تا برای رسیدن به مأموریتم هر چه در توان دارم بکوشم.

حالا قهرمان، مدالت روی دیوار اتاق دفتر کار خانگیم قرار دارد و هر وقت به آن نگاه می کنم سرشار از انرژی و شادی می شوم. افراد فامیل و دوستانم به آن نگاه می کنند و می گویند: محمد مدال هم گرفتی؟ و من باز سکوت می کنم و با لبخندی گرم به آنها پاسخ می دهم: نه، این را یک دوست به من داده است.

محسن جان آرزو می کنم هر کجا هستی موفق باشی و در مسابقات بعدی پیروز شوی، مدال های بیشتری بگیری و برای کشورمان افتخار آفرین باشی. در کمی آگاهی گفته بودم: “آنان که از نظر جسمی معلولند اراده پولادینی دارند” و تو از آن اراده ها داری، همچون فولاد مقاوم و سرسخت در تلاش برای رسیدن به موفقیت؛ به مأموریتت ادامه بده مرد، تو پیروز میدانی.

۱۳۹۳/۴/۱۹

منبع:

مأموریت+/ مقالات محمد کارگر مزرعه ملا

کمپین"دست های مهربان" سایت مأموریت+.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *