فرمول موفقیت در دستان سایت مأموریت+

چرا با وجود برگزاری سمینارها و کلاس های آموزشی بسیار در زمینه موفقیت در زندگی و کسب و کار، باز ما شاهد این هستیم که تعداد اندکی به موفقیت در زندگی و کسب و کار خود دست می یابند؟

چرا با وجود بیش از هزاران سایت و وبلاگ، صدها گروه تلگرامی و دیگر پیج های آموزشی در شبکه های اجتماعی، هزاران جلد کتاب، هزاران مقاله، صدها موسسه، ده ها مجله، در زمینه‌ی موفقیت در زندگی و کسب و کار باز ما شاهد این هستیم که تعداد اندکی به موفقیت در زندگی و کسب و کارشان دست می یابند؟

چرا با وجود تعداد بسیار بالای فارغ التحصیلان از دانشگاه که آماده‌ی ورود به بازار کار هستند شغلی مناسب با رشته تحصیلی که دارند برای آنها پیدا نمی شود و آنها بیکار هستند؟

چرا محصولات*کالا و خدمات* داخلی آنچنان که باید مورد استقبال عموم مردم قرار نمی گیرند و بیشتر محصولات خارجی به فروش می رسند؟

چه چیزهایی در این میان نیست که این مسائل را به وجود آورده است؟، راه حل اساسی این مسائل و ده ها مسئله دیگر چیست؟

ما در اینجا با افتخار اعلام می کنیم که فرمول موفقیت در دستان سایت مأموریت+ است، ریشه‌یابی مسائلی که وجود دارند و راه حل اساسی مسائلی که در بالا مطرح شدند و ده ها مسئله‌‌ی دیگر که امروز مردم کشورمان با آنها دست به گریبان هستند تنها در سایت مأموریت+ وجود خواهد داشت. این فرمول موفقیت می تواند برای عموم مردم کارآمد باشد و آنها را به موفقیت و خوشبختی پایدار و در حال رشد در زندگی شخصی، خانوادگی، کاری و اجتماعی‌شان برساند. علت معرفی نکردن این فرمول به صورت کامل در سایت مأموریت+ این است که هنوز زیرساخت مناسب برای معرفی آن فراهم نشده است و به یاری خدا پس از آماده سازی زیرساخت مناسب و تکمیل نسخه‌ی دوم سایت مأموریت+ فرمول موفقیت به دست تمام اعضای مأموریتی خواهد رسید چرا که رسم سایت مأموریت+ این بوده و خواهد بود که از ریشه مشکلات را حل کند و تا حد ممکن چیزی را از قلم نیندازد.

افتخار می کنیم که کاربرانی صبور مثل شما داریم و ما را لایق دیده شدن می دانید و اینکه “مأموریت ما موفقیت شما است” شعاریست که آن را در عمل به شما اثبات می کنیم و این مسیر هیچگاه تغییر نخواهد کرد.

منبع:

روابط عمومی مأموریت+.