پیام تبریک عید سال ۱۳۹۶

چرا فیلم ها و داستان های علمی تخیلی؟
1396-01-01
جملات، شعرها و آیاتی که خیلی در زندگی ام تأثیر داشتند
1396-01-01

پیام تبریک عید سال ۱۳۹۶

سال نویتان مبارک

انگار همین چند روز پیش بود که پیام عید سال ۱۳۹۵ را برای شما کاربران عزیز مأموریت+ نوشتم؛ روزها و ماه ها به سرعت گذشتند تا به امروز رسیدیم “۱۳۹۶/۱/۱″، دقیقا یک سال، یعنی ۳۶۵ روز. به قول یکی از دوستانم: “ما تغییر هزاره را دیده ایم یعنی در سال ۲۰۰۰ میلادی و تا ۴ سال دیگر تغییر قرن را هم خواهیم دید یعنی در سال ۱۴۰۰″؛ شاید این اتفاق برای افراد کمی افتاده باشد که هم تغییر هزاره را ببینند و هم تغییر قرن را.

آغاز فصل بهار به ما می گوید بعد از هر زمستانی بهاری در راه است که فصل رویش و سبز شدن دوباره است برای درختان و گیاهانی که در انتظار مانده اند و پاداش صبر جز این نیست. در زندگی همه ما انسان ها نیز هر سال تابستان، پاییز، زمستان و بهاری وجود دارد که باید وجود آنها را در زندگی مان بپذیریم؛ وقتی آنها را پذیرفتیم کمتر گله و شکایت می کنیم که چرا آنها وجود دارند چون متوجه می شویم هر یک از این فصل ها در زندگی مان به ما کمک می کنند برای رشد و رشد بعد از تحمل سختی ها ایجاد می شود.

برای همه ما سالی که گذشت پُر بود از خاطرات تلخ و شیرین که اگر اهل دل باشیم تلخی ها برایمان پُر از درس هستند و سبب ساز موفقیت های پیش رو که همه ما طعم شیرین آنها را بعد از پشت سر گذشتن سختی ها چشیده ایم. شاید چیز مهمی که در این سال های عمر ما که گذشت و برایمان ماندگار بود, پشت سر گذاشتن سختی ها بود، درس گرفتن از تلخی ها بود، بالا بردن دانش و علم و رسیدن به اهداف مان بود و استفاده صحیح از طلایی که هر روز در دستانمان است یعنی: “زمان”. یادمان باشد مهم ترین چیزی که من و شما را از زندگی مان عقب می اندازد به تعویق انداختن کارهای مان است، برای انجام دادن مأموریت مان در زندگی، برای رسیدن به خواسته های مان*اهداف رویاها و آرزوها* که نشان دهنده رشد و پیشرفت ماست و برای پیشرفت چاره ای نداریم تا هر یک از کارهای مان را در زمان خودش به انجام برسانیم هر چند اگر انجام آنها در زمان مناسب برای مان کمی سخت باشند.

می توانیم ساده از کنار اینها عبور کنیم و یا نه مواردی که به آنها اشاره شد را همیشه در زندگی مان در نظر داشته باشیم تا امسالمان واقعا با سال هایی که پشت سر گذاشته ایم بسیار متفاوت باشد و شاید انسان تنها موجودی است که می تواند هر روزش با روز بعدش ۱۸۰ درجه تغییر داشته باشد. این یکی از قدرت های انسان است که خداوند آن را به همه ما هدیه داده و هر کس می تواند در لحظه تغییر کند “اگر واقعا اراده بر تغییر داشته باشد”، تغییری مثبت و رو به رشد برای ساختن آینده ای زیبا، آینده ای که هیچ شباهتی با گذشته ندارد. آیا می خواهیم سال پیش رو را همانند سال هایی که گذشت پشت سر بگذاریم و یا نه بلند شویم و کاری در زندگی مان کنیم تا وقتی پایان سال ۱۳۹۶ رسید با افتخار به خودمان بگوییم: “عالی بود، بهترین عملکرد را داشتم” و آن وقت نه تنها عید نوروز را بلکه هر روز سال را جشن بگیریم. رسول خدا(ص) فرمودند: “اگر مى توانید هر روز را نوروز کنید، یعنى در راه خدا به یکدیگر هدیه بدهید و با یکدیگر پیوند داشته باشید”.امام على (ع) نیز گفته اند: “هر روزى که در آن خداوند نافرمانى نشود عید است” .

اینها حقایقی هستند که چه بپذیریم و چه نپذیریم در زندگی همه ما جریان دارند و برای رسیدن به موفقیت یک شبه، کتاب راهنمایی وجود ندارد؛ باید از فصل های زندگی هر سال عبور کرد، بر دانش و علم خود افزود، از سختی ها، تلخی ها و تجربه های زندگی درس گرفت و ادامه داد تا رسیدن به موفقیتی که آرزویش را داریم و من باور دارم اگر هر یک از ما با دستانی در دستان خداوند مسیرمان را ادامه دهیم قطعا به موفقیت های بزرگی در زندگی مان می رسیم چرا که:

“اگر از نور خدا، قطره ای، به تو پاشیده شود

شبِ افکارِ دلت نورانیست”

برای رسیدن به موفقیت باید توشه ای همراه داشت: “با کمک گرفتن از خداوند، عقل، دانش و علم، تجربه، گوش دادن به آنچه قلبمان ما را به سمت آن می کشاند، پشت سر گذاشتن سختی ها و تلخی ها، با  تلاش و مداومت” می توان به خواسته ها رنگ واقعیت زد، حتی اگر خواسته های مان بسیار بزرگ باشند می توانیم به آنها برسیدیم چرا که قله کوه موفقیت برای کسانی که واقعا عزم خود را جزم کرده اند دیر یا زود فتح شدنی است، آنها بهترین توشه را با خود به همراه دارند، آنها خردمندانه مسیر خود را در زندگی ادامه می دهند نه کورکورانه.

در ایام عید شما را دعوت می کنم به روستای زیبا و اسرارآمیز اسلامیه تا از کوه ها و سکوت بی مثال آن لذت ببرید.

امیدواریم در سالی که پیش رو دارید همیشه حالتان خوب باشد و در پناه بزرگترین عشق یعنی خداوند، در کنار خانواده تان روزها و سال خوشی را پیش رو داشته باشید و هر روز آن را جشن بگیرید. آرزومند موفقیت شما/ محمد کارگر مزرعه ملا

دانلود آهنگ “دوست دارم زندگی رو” با صدای “سیروان خسروی”

متن آهنگ “دوست دارم زندگی رو”

یه صبح دیگه یه صدایی توی گوشم میگه

ثانیه های تو داره میره امروزو زندگی کن فردا دیگه دیره

نم نم بارون میزنه به کوچه وخیابون

یکی می خنده یکی غمگینه زندگی اینه

همه قشنگیش همینه

خورشیدو نورو ابرای دورو

هرچی که تو زمین و آسمونه بهم انگیزه میده

رها کن دیروزو زندگی کن امروزو

هر روز یه زندگی دوبارست یه شروع جدیده

دوست دارم زندگی رو

خوب یا بد اگه آسون یا سخت نا امید نمی شم چون

دوست دارم زندگی رو

♫♫♫

چشماتو وا کن یه نگاه به خودت تو دنیا کن

اگه یه “هدف” تو دلت باشه

می تونه کل دنیا تو دستای تو جا شه

جاده دنیا میسازه واست کابوسو رویا

یکی بیداره و یکی خوابه راهتو مشخص کن این یه انتخابه

اگه ابرای سیاهو دیدی اگه از آینده ترسیدی

پاشو و پرواز کن تو افق های پیش روت

نگو به سرنوشت می بازی تو بخوای فردا رو می سازی

پس دستاتو ببر بالا و بگو

دوست دارم زندگی رو…

موزیک مأموریت+

تاریخ انتشار خبر:  ۱۳۹۶/۱/۱

روابط عمومی مأموریت.

کمپین"دست های مهربان" سایت مأموریت+.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *