چه فاصله ای برای رسیدن به موفقیت وجود دارد؟

بندهای استاندارد مأموریت+ تقویت و کامل تر شد
1395-04-01
یک درس از یک چیز پیش پا افتاده
1395-04-01

چه فاصله ای برای رسیدن به موفقیت وجود دارد؟

چه فاصله ای برای رسیدن به موفقیت وجود دارد؟

دسری وجود دارد به نام “کاچی” که من خیلی به آن علاقه دارم. مادرم همیشه در تهران برایم درست می کرد، خصوصا رمضان ها موقع افطار و هنوز هم هر زمان به یزد می آید برایم درست می کند. نمی خواهم اینجا آموزش آشپزی بدهم بلکه یک موضوع کلیدی را می خواهم یادآوری کنم.

بله، زمان هایی که من در خانه تنها هستم برخی اوقات خیلی این کاچی را دلم هوس می کند. یک بار دستور پختش را از خواهرم گرفتم. اما در بارهای اول نتوانستم آن را درست کنم. پیش خودم می گفتم کاشکی الان کاچی می خوردم. خلاصه گذشت و گذشت تا اینکه تصمیم خودم را گرفتم، مصمم شدم، گفتم تا یاد نگیرم دست بر نمی دارم. چند بار اول مثل دفعات پیش زیاد خوب از آب در نیامد اما در دفعه پنجم و ششم توانستم به خوبی کاچی درست کنم. حالا هر موقع بخوام می تونم درست کنم و بخورم، گاهی هم به همسایه های مان می دهم.

تفاوت در چیست؟

تفاوت در مصمم شدن برای رسیدن به چیزیست که آن را واقعا می خواهیم و باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم. باید بپذیرم که ممکن است در دفعات اول نتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم، اما اگر پشتکار داشته باشیم موفق می شویم و وقتی موفق شدیم می توانیم دیگران را هم در موفقیتمان سهیم کنیم.

۱۳۸۹/۱۲/۲۵

منبع:

مأموریت+/ مقالات محمد کارگر مزرعه ملا

 

کمپین"دست های مهربان" سایت مأموریت+.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *