سخن مدیر عامل شرکت نامداران پارس ایساتیس:

به راستی چه افرادی باعث پیشرفت اقتصادی کشورها شده اند؟ کارآفرینان، و ما در شرکت نامداران پارس ایساتیس تلاش می کنیم با جذب سرمایه به شرکت و قرار دادن این سرمایه ها در فعالیت های کارآفرینی پایدار و درحال رشد موجب تولید، ایجاد اشتغال و پیشرفت اقتصادی کشور عزیزمان ایران شویم.

شرکت نامداران پارس ایساتیس با شعار “نامداران در تکاپوی ساخت ایران” یک شرکت تخصصی و هوشمند سرمایه گذاری می باشد که با هدف جذب سرمایه و ایجاد اشتغال پایدار و درحال رشد بنیان‌گذاری شده است.

یکی از مزیت های رقابتی ما ایده های جدیدی می باشد که شرکت نامداران را از شرکت های دیگر در حوزه‌ی کاری خود متمایز می کند و در آینده ای نزدیک نامداران پارس ایساتیس را به یکی از بزرگ‌ترین و خلاق‌ترین شرکت های ایران در زمینه‌ی سرمایه گذاری و کارآفرینی تبدیل خواهد کرد. از این پس شرکت نامداران پارس ایساتیس را با نام تجاری و مستعار کوتاه “نامداران” بشناسید.

شرکت نامداران پارس ایساتیس در تاریخ ۱۳۹۰/۶/۱۳ “سال جهاد اقتصادیبا شماره ثبت ۹۵۴ و شناسه ملی ۱۰۸۴۰۴۳۳۴۱۷ در اداره کل ثبت شرکت ها و مالکیّت صنعتی استان یزد به مدت نامحدود تأسیس و به ثبت رسیده است.

آدرس شرکت: ایران، یزد، تفت، اسلامیه، کوچه امام حسین، نبش کوچه حسینیه، صندوق پستی: ۸۹۹۳۱۳۸۴۷۱

تلفکس: ۰۳۵۳۲۶۶۲۰۷۹

مدیرعاملمحمد کارگر مزرعه ملا

رئیس هیئت مدیره: سید محمد جلیلی

مأموریت شرکت:

برطرف نمودن مشکل بیکاری و گرانی محصولات در کشور از طریق ایجاد کسب و کارهای “پایدار و در حال رشد” مختلف و بالا بردن میزان تولید محصولات داخلی.

خلق بهترین برندهای ایرانی در زمینه های مختلف متناسب با استانداردهای جهانی برای بالا بردن فروش محصولات با کیفیت داخلی در بازار داخل و خارج از کشور.

پایین آوردن قیمت محصولات ضروری مورد نیاز روزمره‌ی عموم مردم مخصوصا اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه با تولید انبوه و دانش محور.

جلوگیری از ورود سرمایه های سرگردان مردمی در بازارهای غیرمولد همچون ارز، سکه، طلا و…

فعالیت اصلی شرکت در زمینه:

اخذ سرمایه از سرمایه گذاران و قرار دادن سرمایه های جمع آوری شده در فعالیت های کارآفرینی و طرح های اشتغال‌زا، پایدار، در حال رشد و سودآور.

احیای کسب و کارها و محصولات ایرانی در حال فراموشی.

ایجاد کسب و کارهای زنجیره ای بر مبنای کسب و کارها و محصولات کاملا ایرانی.

اثرگذاری در بالا بردن میزان تولید محصولات مختلف روستایی مخصوصا محصولات کشاورزی و غذایی مختص هر استان در هر روستا با رویکرد رونق تولید روستایی، بهبود تغذیه شهری.

چشم انداز ۱۰ سال شرکت:

۱- تبدیل شدن به بهترین شرکت جذب سرمایه های مردمی و کارآفرینی در کشور.

۲- یکی از ۵ شرکت پیشرو از بین شرکت های برتر ایران شده ایم.

۳- بالاترین میزان اشتغال‌زایی در بین شرکت های داخلی را کسب کرده ایم.

۴- با ۵۰۰ کارمند داخلی برای ۱ میلیون نفر در سراسر کشور اشتغال پایدار و درحال رشد ایجاد کرده ایم.

۵- ۱۰۰ هزار نفر سرمایه گذار از سراسر کشور در شرکت نامداران پارس ایساتیس سرمایه گذاری کرده اند.

اهداف کلان شرکت:

۱- یکی از با ارزش‌ترین برندهای ایران.

۲- بزرگترین شرکت سرمایه گذاری خصوصی در داخل کشور.

شرکت “نامداران پارس ایساتیس” یکی از شرکت های وابسته به سایت مأموریت+ است که به جذب سرمایه از سرمایه گذاران و ایجاد کسب و کارهای مختلف داخلی در کشور می پردازد.

شماره تماس:

۰۹۱۲۳۶۴۸۶۰۵

۰۳۵۳۲۶۶۲۰۷۹


منبع:

روابط عمومی شرکت نامداران پارس ایساتیس.

 

کمپین"دست های مهربان" سایت مأموریت+.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *