تاکسی جنگلی در پیچ و خم خیابان های تهران

مأموریت+: برخی اوقات هیچ ایرادی ندارد از چارچوب ها خارج شد و در محیطی همیشگی دست به ابتکار زد، محیطی که شاید خیلی کلیشه ای به نظر برسد و در تکرار روزها برای ما ناپیدا شده باشد، اما کسی که به دنبال زیبایی و رهایی از چارچوب هاست اراده می کند تا زیبایی را در همه جا گسترش دهد، حتی در محیط کار خود، حتی در اتومبیل خود.

راننده تاکسی خوش ذوق تهرانی، فضای اتومبیل خود را با گل و گیاه های مصنوعی به محیطی دلپذیر برای مسافران تبدیل نموده است. این راننده تاکسی که در خیابان های تهران به جابجایی مسافرین مشغول است در کنار سرسبز نمودن محیط داخلی اتومبیل خود با روی گشاده با مسافرین مواجه شده و در ضمن رساندن آنها به مقصد، سعی دارد لحظات آرام و دلپذیری برای آنان رقم بزند؛ گفته می شود وی گاه در طول مسیر با چای و شیرینی نیز از مسافران پذیرایی می کند. او سفیر محیط زیست شده است و دلنوشته های مسافران را نیز جمع آوری می کند.

در زیر می توانید عکس هایی از داخل اتومبیل این راننده خوش ذوق را ببینید:

مأموریت+: اینکه با این اقدام آقای “ناصر خاکی” چه تعداد مسافر وقتی سوار اتومبیل ایشان شده اند حالشان خوب شده است و می شود، موضوع ساده ای نیست؛ خوب نمودن حال انسان ها تنها از دست پزشکان بر نمی آید، همه ما می توانیم حال یکدیگر را خوب کنیم، حال هر کس به یک نحو؛ یکی با خلاقیت در محیط کار خود حال مراجعه کنندگان و مشتریان خود را خوب می کند، یکی با حرف های زیبا و امیدوار کننده خود حال هم صحبتان با خود را خوب می کند، یکی با لبخند خود و… خلاقیت قهرمان این بار ما نیز جای تحسین دارد و او برای ما قهرمان به حساب می آید، امیدواریم مسیر ایشان ادامه داشته باشد و ما با افتخار به آقای ناصر خاکی می گوییم: “توقهرمانی”.

منبع:

فرارو.

گردآوری، تکمیل و تنظیم:

سایت مأموریت+.

مطالب مرتبط:

سبزترین تاکسی ایرانی.

کمپین"دست های مهربان" سایت مأموریت+.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *