اعلام خطر بنیانگذار مأموریت+ به کسانی که ایده های نابی دارند

پیام تبریک عید سال ۱۳۹۲
1395-01-27
تغییر مسیر سایت شخصی مأموریت+ به یک سایت عمومی
1395-01-27

اعلام خطر بنیانگذار مأموریت+ به کسانی که ایده های نابی دارند

چند نفر از هموطنان و همراهان کاروان مأموریت+ این موضوع را با من درمیان گذاشتند و سایت مأموریت+ باید این خطر را به ایده پردازان اعلام کند که: به شدت مراقب ایده هایی که دارید باشید. سایت های مختلفی با ادعای کمک به ایده پردازان و حمایت های مالی از ایدهای شما اعلام آمادگی می کنند. افرادی گفته اند چند ماه پس از درمیان گذاشتن ایده خود با این وب سایت ها، ایده هایشان مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.

یادمان باشد تمام افراد موفق که ایده های نابی داشته اند و آنها را اجرایی کردند خودشان، دقت کنید “خودشان برای ایده خود کاری انجام دادند”؛ مراقب باشید، گاهی یک ایده می تواند زندگی شما را به کُلی تغییر دهد، این نقشه گنجی که در ذهنتان دارید را به هر کسی نشان ندهید.

به نظر من بهترین گزینه برای جذب سرمایه و سرمایه گذار بانک ها و پارک های علم و فناوری هستند. طرح تجاری ایده تان را به بهترین شکل بنویسد و در اختیار بانک ها و یا پارک های علم و فناوری که در سراسر کشور حضور دارند قرار دهید. کار دیگری که می توانید برای ایده تان انجام دهید: در هنگام ارائه ی ایده تان که آن را به صورت یک طرح تجاری نوشته اید یک “قرارداد عدم افشاء” نیز بنویسید و با سرمایه گذار یا بانک صحبت کنید که: “چون ایده ام را ثبت نکردم از شما قول می گیرم که ایده من را، یا این قرارداد را نقض نکنید”. تاریخ ارائه ی طرح تجاری را می نویسید و داده می شود و دو طرف امضاء می نمایید.

تاریخ انتشار خبر: ۱۳۹۲/۳/۲۷

روابط عمومی مأموریت+

کمپین"دست های مهربان" سایت مأموریت+.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *