قهرمان های نزدیک به خود را بشناسیم

مأموریت+: قهرمان ها تنها افرادی نیستند که در گذشته ی تاریخ بوده اند و یا در زمان حال هستند، همه آنها را می شناسند و یا در بخش “تو قهرمانی” سایت “مأموریت+” معرفی می شوند، قهرمان ها ممکن است نزدیک ترین افراد به هر یک از ما نیز باشند و هر یک از ما از آنها شناختی نداشته باشیم چرا که یکی از ویژگی های بسیار خوب قهرمان های واقعی افتادگی و تواضع آنهاست.

نمونه این مدعا نیز یکی از میهمانان یکی از برنامه های “ماه عسل” در سال ۱۳۹۵ بود به نام “حیدر ذاکری” و یا “پهلوان حیدر”.

او که خانواده اش نمی دانستند برای خودش قهرمانیست و به او توجه ای نداشتند در زمانی خواهر زاده ی پهلوان حیدر به دنبال قهرمان زندگی خود می گردد و پس از سال ها متوجه می شود قهرمان زندگی او کسی نیست جز دایی خودش.

قهرمان ها غیرقابل دسترس و دور از ما نیستند، بلکه در زندگی هر یک از ما نیز وجود دارند. ما بر این باوریم که همه ی میهمانان “ماه عسل” معجزه های خداوند بزرگ هستند و قهرمان می باشند اما سرگذشت قهرمانانه ی میهمانان این قسمت از ماه عسل که در این بخش معرفی شد چیز دیگری بود؛ کسی است که در گمنامی خود نزد خانواده اش قهرمان بوده است آن هم در میان نزدیک ترین افراد به خود.

مأموریت+: مخاطبین*کاربران و اعضا* عزیز مأموریت+، نزدیک ترین قهرمان شما در زندگی تان چه کسی است؟؛ پدر؟ مادر؟، برادر؟، خواهر؟، دایی؟ عمو؟، واقعا کدام یک از نزدیکان شما لایق این نام است که قهرمان نام بگیرد؟؛ ما مشتاقانه منتظریم تا شما برای ما بنویسید. شکی نیست که با کمی دقت و توجه می توانید قهرمان زندگی خود را در نزدیکی خود پیدا کنید، در نهایت به او و کارهایش افتخار کنید و او را الگوی خود قرار داد؛ “پهلوان حیدر” ما اینگونه شد و برای خواهر زاده اش الگو گشت. در اینجا باید بگوییم: پهلوان حیدر هیچگاه فراموش نمی شوی، “تو قهرمانی”.

اگر دل را منزه سازی از عیب؛ بسازد دست حق کار تو از غیب

دلت گر با خدا باشد به هر حال، خدا هم با تو باشد بی شک و ریب/ حیدر ذاکری

منبع:

برنامه “ماه عسل”

گردآوری، تکمیل و تنظیم:

سایت مأموریت+.

کمپین"دست های مهربان" سایت مأموریت+.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *