پیام تبریک عید سال ۱۳۹۳

تغییر مسیر سایت مأموریت+ از یک سایت عمومی به سایتی تخصصی
1395-01-27
تنها در مأموریت+ هستیم
1395-01-27

پیام تبریک عید سال ۱۳۹۳

سلام به همه همراهان مأموریت+، سالی پر ازسلامتی، شادی، موفقیت و خوشبختی را برای شما دوستان خوبم آرزو می کنم و از همراهی شما با سایت مأموریت+ کمال تشکر را دارم. امیدوارم در سال ۹۲ توانسته باشید قدم های مثبتی برای انجام مأموریت خود در زندگی بردارید و اهدافی که برای سال ۹۲ تعیین کرده بودید را به دست آورده باشید، سال ۹۳ را به شما تبریک می گویم و آرزویم این است بتوانید امسال هم همانند سال پیش در زندگی برای انجام مأموریت خود و رسیدن به موفقیت و خوشبختی، موفق تر از سال های پیش باشید و از زندگی خود یک شاهکار بسازید.

امسال هم خداوند برگ دیگری از دفتر زندگی را در اختیارمان قرار داده، امیدوارم برگ سال پیش را به زیبایی پر کرده باشید و آن در خاطراتتان قاب شده باشد و حالا برگ ۳۶۵ خط دیگری رو به روی ماست تا آن را پر کنیم، زیباتر از سال پیش. به احتمال زیاد در سال پیش اتفاقات مختلفی در زندگی هر یک از ما رخ داده است، اتفاقات خوب و اتفاقات بد، اتفاقات خوب که داستانشان مشخص است و اتفاقات بد که بعضی از آنها به علت اشتباهات خودمان پیش آمده، بعضی به علت اشتباه و کم کاری دیگران و در بعضی مشیت الهی نقش داشته. باید بدانیم که می توانیم با هر سه گزینه کنار بیاییم. به نظرم زندگی بدون اشتباه زندگی یک انسان زنده نیست، چرا که ساکن ماندن و ترسیدن از آینده و تلاش نکردن برای شکست نخوردن انسان را همچون مرداب می کند و شجاع بودن، تلاش کردن برای انجام مأموریت خود و رسیدن به موفقیت و خوشبختی ما را همچون رود زنده نگه میدارد تا به دریا برسیم، تا به رویاهایمان دست یابیم، چرا که خداوند بزرگ برای همه ما انسان ها مأموریتی را تعیین کرده است تا با انجام آن به شکوه انسانی دست یابیم، به چیزی فراتر از یک زندگی عادی و معمولی، اگر غیر از این بود خداوند به فرشتگانش نمی گفت بر انسان سجده کنید و حالا ما باید به پاس اینکه خداوند انسان را اشرف مخلوقات قرار داده برای پیدا کردن مأموریت مان و انجام آن نهایت تلاش خود را به کار بگیریم زیرا ما انسان ها جانشینان خداوند بر روی زمین هستیم و می توانیم مثل او خلق کنیم، اگر باور کنیم. کسی که مأموریت خود را در زندگی پیدا کرده، مسیر صحیح خود را در زندگی پیدا کرده، در این مسیر به اهدافش می رسد که بیشتر آنها در راستای انجام مأموریتش در زندگی تعیین شده اند و مأموریتش را با موفقیت انجام می دهد و این یکی از مهمترین کارهایی است که در زندگی پیش رو دارد.

امسال سایت مأموریت ۴ سال می شود و ۱۶ سال به نوشتن نیمه دوم زندگی نامه من باقی مانده، عده ای از دوستان در این سه سال نامشان را در نیمه دوم زندگی نامه ام ثبت کرده اند تا نامشان در تاریخ ماندگار شود، به آنها تبریک می گویم. تلاش من و همکاران در سایت مأموریت+ این است که به چشم انداز جهانی خود دست یابیم، این چشم انداز به وضوح در معرفی نامه سایت مأموریت+ شرح داده شده و تلاش انسان هایی را می طلبد که در زندگی همچون رود در گذرند تا به دریا برسند و من باور و ایمان کامل دارم که به دریا می رسیم چرا که محال است چیزی بتواند رود را متوقف کند، رود همیشه روان است چرا که می داند مأموریتش چیست: “رسیدن به دریا”، وقتی به دریا رسید، به آن عظمت بی انتها، آن زمان است که آرام می گیرد زیرا توانسته به سرمنزل مقصود برسد. پس با توکل به خداوند بزرگ شروع می کنیم سال ۱۳۹۳ را تا در آن بدرخشیم. همیشه بهاری باشید/ محمد کارگر مزرعه ملا

تاریخ انتشار خبر: ۱۳۹۳/۱/۱

روابط عمومی مأموریت+.

کمپین"دست های مهربان" سایت مأموریت+.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *