معرفی نامه سایت مأموریت+

%d9%85%d8%a3%d9%85%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%aa%d8%8c%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa%d8%8c-%d9%81%d9%84%d8%b3%d9%81%d9%87-%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%af%db%8c

فلسفه‌ی وجودی سایت مأموریت+:

ما در سایت مأموریت+ بر این باوریم که تمام انسان ها در زندگی خود از طرف خداوند یک مأموریت مهم دارند که باید آن را پیدا کنند و برای انجام آن در تلاش باشند، آن زمان است که زندگی‌شان معنای واقعی به خود می گیرد، موفقیت های بزرگی به وجود می آیند و برای خود و دیگران مفید خواهند بود؛ دلیل این باور ما این است که خداوند بخشنده مهربان در قرآن کریم فرموده است:

“خدای ما آن کسی است که همه‌ی موجودات عالم را نعمت وجود خاص خودش بخشیده و سپس*به راه کمالش*هدایت کرده است/ طه- ۵۰

بگو که هر کس بر حسب ذات و طبیعت خود عملی انجام خواهد داد و خدای شما به آن‌که راه‌یافته‌تر است*از همه کس* آگاه‌‌تر است/ اسراء- ۸۴

آیا پنداشتید که شما را بیهوده آفریده‌ایم و اینکه شما به سوى ما بازگردانیده نمى‌شوید/ مؤمنون- ۱۱۵

ما این آسمان و زمین و آنچه را که میان آنهاست به باطل نیافریده‌ایم/ ص- ۲۷

او شما را از زمین آفرید و از شما آبادانی زمین را طلب کرد/ هود- ۶۱

برای هر کدام از شما راه جداگانه‌ای قرار داده‌ایم/ مائده- ۴۸″

در این مسیر ما در مأموریت+ تلاش می کنیم به کاربران*مخاطبین و اعضای مأموریتی* خود، راه رسیدن به یک زندگی موفق را نشان دهیم و تمام تلاش ما در این راستا است تا کاربران سایت بتوانند مأموریت خود را در زندگی پیدا کنند و آن را به درستی انجام دهند و فرد موفق، خوشبخت، مفید و تأثیرگذاری در جهان باشند؛ همچنین تمام سعی ما در سایت مأموریت+ این است که عوامل موفقیت را بیان کنیم و به این موضوع بپردازیم که چرا بسیاری از انسان ها در زندگی موفق نیستند و راه حل این موضوع چیست؟ و چگونه است که تعداد کمی از انسان ها موفق هستند و دلایل موفقیت آنها کدام است؟، با پی بردن به این دو موضوع کاربران می توانند همراه با سایت مأموریت+ به سمت موفقیت و خوشبختی پایدار و در حال رشد گام بردارند و سپس به سعادت و کمال نیز دست یابند.

ریشه نام مأموریت:

مأموریت در لغت‌نامه‌ی دهخدا اینگونه تعریف شده است: “کاری که انجام آن از سوی مقامی واگذار و خواسته شده است”.

خدمات سایت مأموریت+:

خدمات سایت مأموریت+ طیف وسیعی از اقدامات مفید برای توانمندسازی عموم مردم در ابعاد مختلف زندگی آنها و موفقیت کاربران سایت می باشد؛ تمرکز اصلی ما بر روی موفقیت کاربران مأموریت+ و کمک به پیدا نمودن مأموریتشان در زندگی است و بر روی چهار حوزه‌ی کلیدی تمرکز کرده ایم، موفقیت در زندگی “شخصی، خانوادگی، کاری و اجتماعی”؛ در این راستا محتوای بسیار مفید، کاربردی و ارزشمند در سایت مأموریت+ قرار داده می شوند و در آینده بخش های متنوع دیگری در راستای اهداف تعیین شده به سایت مأموریت+ اضافه خواهند شد.

امید و راه‌حل دادن برای رفع مسائل و مشکلات مختلف عموم مردم و کشور دو کار مهم دیگر در مأموریت+ هستند.

بسترسازی برای موفقیت تمام اقشار جامعه و حل آسیب های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی موضوع دیگری است که به آن می پردازیم.

معرفی کسب و کارها، مجموعه ها و سازمان های سالم و دغدغه‌مند که در رفع نیازها و مشکلات مختلف مردم فعالیت می کنند نیز کار دیگری است که آن را انجام می دهیم.

از همین جهت وظیفه داریم فرایندی را تعریف کنیم تا همه‌ی مردم با هر پیشینه و طبقه اجتماعی در مسیر موفقیت، خوشبختی، سعادت و کمال خود و سازندگی کشور قرار بگیرند.

سایت مأموریت+ برای چه کاربرانی مناسب است؟

سایت مأموریت+ برای کاربرانی مناسب است که دوستدار دانش و جویای موفقیت و خوشبختی هستند و می خواهند به معنای واقعی حرفه ای زندگی کنند، کسانی که به دنبال چرایی زندگی خودشان می گردند، می دانند بیهوده به این دنیا فرستاده نشده اند بلکه برای انجام مأموریتی مهم به دنیا آمده اند، برای کسانی است که می دانند انسان استعدادها و توانایی های بی‌شماری دارد و می خواهند این استعدادها و توانایی ها را در درون خود کشف و شکوفا کنند و از آنها در جهت صحیح بهره مند شوند و دیگران را نیز از آنها بهره مند کنند. سایت مأموریت+ برای کاربرانی مفید است که می خواهند رمز و رازهای اسرارآمیز موفقیت و جهان هستی را کشف کنند، مسیر صحیحِ زندگی را بیابند و در آن قدم بگذارند تا از زندگی خود یک شاهکار بسازند؛ برای کسانی که به دنبال تفکر و تعقل هستند تا زندگی را واقعا زندگی کنند و از خود یک انسان موفق بسازند نه آنکه تنها به سپری شدن روزها و شب ها بنشینند و یا به کارهای تکراری بپردازند و ارزش وجودی خود و مأموریت خود را در زندگی ندانند و یا به فراموشی بسپارند. سایت مأموریت+ برای کسانی است که می خواهند به اندازه‌ی خود، فرد موفق، مفید و تأثیرگذاری باشند و در زیباتر نمودن زمینی که خداوند آن را برای انسان خلق کرده است و سفارش نموده آن را آباد کنید نقش داشته باشند؛ “اوست که شما را از زمین آفرید و آبادی آن را به شما واگذاشت/ هود- ۶۱”.

اعتقادات:

ما معتقدیم قبل از رسیدن به موفقیت باید خودمان را بشناسیم، از توانمندی ها و نقاط قوت و ضعف خود آگاه شویم و با آگاهی و دانش صحیح و به روز به پیش برویم.

ما معتقدیم که برای رسیدن به موفقیت باید با ایمان، باور، نگرش درست و آرامش قدم برداشت و در مسیر رسیدن به موفقیت تنها چیزهایی که نباید از دست داد ایمان، باور و نگرش درست است.

ما معتقدیم افرادی که در زندگی موفق شده اند کوله باری از تجربه ها را به دوش دارند که می تواند برای کسانی که می خواهند موفق شوند مفید باشند.

ما معتقدیم هر کس در این محفل است دوستدار دانش و علم است و رهسپار قله‌ی موفقیت می باشد و با توجه به محتوا و بخش های مفید و ارزشمند سایت مأموریت+ به موفقیت و دستاوردهای بسیار ارزشمند، بزرگ و تأثیرگذاری می‌رسد و خود را تا حد کمال به شکوفایی می‌رساند.

بیانیه مأموریت:

ما نشان می دهیم حتی انسان های عادی هم می توانند مأموریت مهمی در زندگی داشته باشند و پس از پیدا نمودن مأموریت خود و انجام صحیح آن توانسته اند در زندگی خود بدرخشند. در بخشی از سایت به معرفی افراد موفق که در راستای انجام مأموریتشان در زندگی گام برداشته اند می پردازیم و شما را با آنها آشنا می کنیم؛ این بخش می تواند الهام بخش شما باشد چرا که بسیاری از افراد موفق، داستان زندگی بسیار آموزنده، پُرهیجان و شگفت انگیزی دارند و قبل از پیدا نمودن مأموریتشان در زندگی و رسیدن به موفقیت در شرایط بسیار متفاوتی با امروزشان به سر می بردند و به لطف پیدا نمودن مأموریتشان در زندگی و انجام درست آن توانسته اند به موفقیت های بزرگی برسند. ما مطالبی را در مأموریت+ قرار می دهیم که در زندگی شخصی، خانوادگی، کاری و اجتماعی کاربران سایت تحول مثبت، پایدار و در حال رشدی ایجاد کنیم. ما می خواهیم اتحاد بزرگی را در میان مردم کشور به وجود آوریم، اتحادی که باعث شود دست در دست هم دهیم تا با هم کشورمان را یکی از کشورهای موفق در جهان کنیم، زیرا می دانیم ایران سزاوار بهترین ها است: “بهترین فرهنگ، بهترین اقتصاد، بهترین تولید”؛ همانطور که می دانید شعار سایت مأموریت+ “مأموریت ما موفقیت شما است”، ما برای انجام این مأموریت مهم و رسیدن به آن متعهد هستیم و نهایت تلاش خود را به کار می گیریم.

ارزش های سایت مأموریت+:

۱- فعالیت های سایت مأموریت+ در زیر سایه پرچم اسلام و جمهوری اسلامی ایران است و تابع دستورات اسلام و کشورمان ایران می باشیم.

۲- ما حمایت افرادی را می خواهیم که بخواهند به کشورمان ایران و بشریت خدمت کنند و باعث موفقیت و خوشبختی دیگران شوند.
ما همکارانی می خواهیم که علاوه بر داشتن دانش، تخصص، هوش بالا، خوش‌بین بودن به آینده، مرد عمل باشند و به دستیابی به اهداف بزرگ باور داشته باشند. ما به دنبال آینده مأموریت+ هستیم که آن “موفقیت تمام مردم دنیاست”، برای رسیدن به این مأموریت بزرگ به افرادی مسئولیت‌پذیر، با انگیزه، عملگرا، سخت کوش، تمایل به کار عالی و گروهی، اعتماد متقابل، روابط محترمانه و تعهد به بالاترین استانداردهای سایت مأموریت+ نیازمندیم، افرادی که خالصانه می خواهند موفقیت دیگران را ببینند. برای رسیدن به این مأموریت بزرگ، اول باید کشورمان ایران را آباد کنیم بعد جهان را. افرادی که خود را در قبال کشور عزیزمان ایران مسئول می دانند، برای تاریخ این خاک ارزش قائلند، دست در دست ما دهند تا ایران را آنچنان آباد کنیم تا در جهان بدرخشد؛ برای تحقق این هدف سعی داریم محیطی سرشار از احترام، تشویق و کار گروهی ایجاد کنیم، محیطی که تعهد و عملکرد عالی را پاداش می دهد و تلاشش در راستای موفقیت دیگران است.

۳- تلاش می کنیم تا برای رسیدن کشورمان به سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ خورشیدی*۲۰۲۵ میلادی* گام های موثری برداریم و از هیچ تلاشی برای پیشرفت کشور مضایقه نکنیم.

۴- تمام فعالیت ها و خدمات سایت مأموریت+ باید در راستای جهانی شدن و ارائه‌ی محصولات*کالا یا خدمات* مفید به مردم سراسر کشور و جهان باشند تا بتوانیم نام کشورمان را به بالاترین قله های موفقیت برسانیم.

۵- شرکت های وابسته به سایت مأموریت+ که تاکنون تأسیس شده اند و دیگر کسب و کارهایی که وابسته به مأموریت+ می باشند و آنهایی که در آینده تأسیس خواهند شد، با رویکرد تحول در هر زمینه ای که وارد می شوند به فعالیت می پردازند که خلق محصولات جدید و نوآورانه در اولویت کاری آنهاست و به اصول بیانیه‌ی مأموریت سایت مأموریت+، اعتقادات و ارزش های آن پایبند هستند تا الهام بخش دیگر افراد، کسب و کارها و سازمان ها باشیم.

۶- ایده پردازی، خلاقیت و نوآوری در دی‌ان‌ای سایت مأموریت+ نهادینه شده است و ما همیشه از این سه استقبال می کنیم چراکه معتقدیم اینها به همراه دانش و علم ما را به قله‌ی هر هدفی می رساند و هیجان یکی از اصل های جدایی ناپذیر اکوسیستم مأموریت+ است چون ما هر روز با ایده ها، خلاقیت ها و نوآوری های جدیدی سروکار داریم و تا جای ممکن کارهای تکراری را انجام نمی دهیم.

۷- برخورد مناسب با شرکای استراتژیک مانند “کاربران موفق و همکاران مأموریت+” برای ما بسیار مهم است و در هر بخش سعی داریم برای موفقیت همراهانمان راه حل های مفیدی ارائه دهیم و همکاری بسیار اثربخشی را با هم داشته باشیم.

۸- محتوای سایت مأموریت+ کاربردی بوده و تا جای ممکن ساده بیان می شوند تا حتی افرادی که تحصیلات عالی ندارند در درک و اجرای آنها با مشکل مواجه نشوند؛ ما تا جای ممکن پیچیدگی ها را حذف می کنیم و سادگی قابل درکی را در تمام محتوا و بخش های مختلف سایت قرار می دهیم چراکه کاربرپسند و عامه‌پسند بودن تمام بخش های اکوسیستم مأموریت+ برای‌مان بسیار اهمیت دارند.

%d9%85%d8%a3%d9%85%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%aa%d8%8c-%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87%d8%8c-%da%86%d8%b4%d9%85-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2
تصویری از آینده:

۱- سایت مأموریت+ یک سایت “جهانی” شده است، در بزرگی از گوگل، آمازون، اپل و مایکروسافت چیزی کم ندارد.

۲- %۸۰ از پرسنل سایت مأموریت+ و شرکت ها و کسب و کارهای حال و آینده‌ی وابسته به آن را نخبگان کشور تشکیل داده اند.

۳- تمام مردم مأموریت خود را در زندگی خود پیدا کرده اند و به موفقیت و خوشبختی پایدار و در حال رشد رسیده اند.

۴- در مقر فعالیت سایت مأموریت+ در “روستای اسلامیه” ساختمان عظیمی ساخته شده است که در آن تمام فعالیت های سایت انجام می شود۱.

۵- هر کدام از شرکت ها و کسب و کارهای حال و آینده‌ی وابسته به مأموریت+ در زمینه‌ی کاری خود بزرگترین و فعال‌ترین شرکت ها و کسب و کارهای ایران شده اند و با خلاقیت و نوآوری مثال‌زدنی کار خود را انجام می دهند.

۶- اقتصاد کشور به صورت چشمگیری رشد کرده و دگرگون شده است.

۷- همه‌ی مردم کشور نسبت به آبادانی ایران و کمک به رشد و موفقیت انسان ها در سراسر جهان تعهد دارند.

۸- مخاطبین و مخصوصا اعضای مأموریتی، موفق‌ترین و تأثیرگذارترین افراد در کشور و جهان هستند.

مطالبی که در بالا بیان شدند بنیاد اصلی سایت مأموریت+ هستند؛ در یک تحولِ عظیم در کشور همراه ما باشید/ به نسل مأموریت+ خوش آمدید.

منبع:

سایت تخصصی مأموریت+

www.mamooriat.com

روابط عمومی مأموریت+

کلمات کلیدی: زیست‌بوم خلاق، شتابدهنده، مراکز نوآوری، نواحی نوآوری، کارخانه‌ی نوآوری، صنایع نرم و خلاق، نوآوری اجتماعی، دانش‌بنیان.

کمپین"دست های مهربان" سایت مأموریت+.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *