پیر فرزانه
1396-01-10
دلتنگ ایرانم
1396-01-10

سکوت و آرامش

سکوت و آرامش را در زندگی ات راه بده تا با تمرکز بتوانی به زندگی ات، کارت و به موضوعاتی مهم بیندیشی. تا به عظمتی بی همتا متصل شوی، منظورم خداوند و جهانیست که خلق کرده است تا تو به آن بیندیشی و غرق در شگفتی شوی و افتخار کنی به خدا، جهان و خودت که چه شگفتی ها آفریده است. برای درک اینها به سکوت و آرامش نیاز داری تا این عظمت ها را متوجه شوی و در فکر انجام کاری باشی که خداوند انجام آن کار را بر عهده تو گذاشته است، یعنی انجام مأموریتت در زندگی.

نباید شلوغی دنیای آدم ها تو را گول بزند که فکر کنی باید حتما در زندگی ات ترافیکی از انسان ها و چیزهای دیگر باشد تا بتوانی موفق شوی؛ نه اینگونه نیست. در سکوت و آرامش است که بهترین چیزها خلق می شوند. ممکن است به دنیای افراد بزرگ نگاه کنی و با خود بیندیشی که آنها زندگی شلوغی دارند، هر لحظه با کسی در ارتباط هستند و… اما آنچه سبب ساز این شلوغی هاست سکوت و آرامش قبل از شلوغی ها می باشد که آفریننده ی فکرهای ناب، ایده های عالی، کشف راز و رمزهای خلقت و خلق چیزهای با شکوه است.

از آینده تصویر امید بخشی برای خودت بساز و بهترین عملکرد را در زندگی ات داشته باش و حضور خداوند را همیشه در کنار خودت احساس کن و ایمان داشته باش که خداوند در کنار توست، تا به آرامش برسی، دیگر نتیجه کار دست خداوند است. اگر تو بهترین عملکرد را در زندگی ات داشته باشی آرامش داری چرا که میدانی به نتیجه درستی می رسی و اگر نرسیدی میدانی حتما خیری در آن نهفته است؛ پس سکوت و آرامش را هر روز به زندگی ات دعوت کن چرا که آنها دوستان و مهمان های با ارزشی هستند که زندگی تو را پُر بار تر می کنند.

۱۳۹۵/۱۱/۱۵
منبع:
مأموریت+/ مقالات محمد کارگر مزرعه ملا

کمپین"دست های مهربان" سایت مأموریت+.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *