حریم شخصی کاربران مأموریت+

%d8%ad%d8%b1%db%8c%d9%85-%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%a3%d9%85%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%aa

سایت مأموریت+ متعهد به حفاظت از حریم خصوصی کاربران*مخاطبین و اعضاء* خود می باشد. اگر شما اطلاعات شخصی خود را در اختیار ما قرار می دهید آنها نزد ما محفوظ باقی می مانند و تنها در مواقع لزوم برای اطلاع رسانی به شما و بهبود خدمات و اکوسیستم مأموریت+ برای برطرف نمودن نیاز کاربران استفاده می شوند و در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور از آنها استفاده خواهد شد.

اطلاعات خصوصی کاربران که دریافت می شود:

آدرس، ایمیل و تلفن تماس کاربران نزد ما محفوظ باقی می ماند، برای دیگران قابل مشاهده نخواهد بود و در مکانی مطمئن قرار می گیرند.

تمامی اطلاعات اولیه مانند “زمان دسترسی به وب سایت مأموریت+ و صفحات بازدید شده و…”، فقط به منظور کسب اطلاعات و تحلیل ترافیک و ارتقای کیفیت محتوا و بخش های مختلف و اینکه چه صفحاتی از مأموریت+ برای کاربران جذاب تر و کدام خدمات بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند مورد استفاده قرار می گیرد و در اختیار هیچ شخص حقیقی یا حقوقی دیگری قرار نخواهد گرفت.

کلیه‌ی فرآیند سفارش خرید از طریق سرورهای امن انجام می گیرند.

سایت مأموریت+ در برخی صفحات و مقالات خود لینک هایی به سایت ها و صفحات دیگر در شبکه های اجتماعی دیگر دارد، توجه داشته باشید که ما مسئولیتی در قبال افراد، سایت ها و صفحات دیگر در شبکه های اجتماعی نداریم و شخص شما باید دقت لازم را در حفظ حریم خصوصی خود در سایت ها و صفحات دیگر در شبکه های اجتماعی داشته باشید و حریم خصوصی که ذکر شد تنها در سایت مأموریت+ معتبر است. بنابراین معرفی برخی افراد، سایت ها و پیج ها در شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی در بخش های مختلف مأموریت+ به معنای تأیید تمامی محتوا و عملکرد آنها نمی باشد و صرفا به دلیل اطلاع رسانی به کاربران معرفی شده اند.

 

تنها مرجع رسمی مورد تأیید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی مأموریت+ یعنی www.mamooriat.com و ایمیل mamooriat@gmail.com و info@mamooriat.com است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تأیید شده در مأموریت+ و شماره تماس هایی که در بخش های روابط عمومی ذکر کرده ایم با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت مأموریت+ هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.mamooriat.com و همچنین هیچگونه وبلاگ و شناسه در شبکه های اجتماعی و غیره ندارد و هیچگاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد مگر آنکه در آینده به این موارد در یکی از بخش های سایت مأموریت+ اشاره شود. کاربران جهت برقراری ارتباط با ما، تنها می‏‌توانند از طریق ارسال نظرات در بخش های مختلف مأموریت+ و آدرس‌ و شماره های تماس ذکر شده در بخش روابط عمومی با ما در ارتباط باشند.

توجه: در مواردی که لازم و ضروری باشد ما وظیفه‌ی خود می دانیم اطلاعات شخصی شما را در اختیار شرکت ها، سازمان ها یا افراد خارج از سایت مأموریت+ قرار دهیم:

۱- اجرای هرگونه قانون قابل اعمال، مقررات و روند حقوقی یا درخواست لازم الاجرای حکومتی.

۲- اجرای شرایط سرویس قابل اعمال، از جمله بازرسی تخلف‌های احتمالی از طرف مراجع قضایی.

۳- شناسایی، جلوگیری یا هدف قرار دادن کلاه‌برداری و مشکلات ایمنی یا فنی.

۴- محافظت در برابر نقض حقوق، دارایی یا ایمنی سایت مأموریت+، کاربران و یا عموم افراد بگونه ای که توسط قانون لازم و مجاز باشد.

دقت داشته باشید اینترنت و فضای مجازی محیطی امن و خالی از هرگونه سوء استفاده نیست:

از گذاشتن اطلاعات حساس و غیر ضروری خود بر روی دیگر بخش های وب سایت و در بخش نظرات جدا خودداری کنید، سایت مأموریت+ مسئولیت سوء استفاده از این اطلاعات را نمی پذیرد، ما تنها اطلاعاتی که در بخش های ارسال نظر یا دیدگاه، عضویت در مأموریت+ و تکمیل اطلاعات شخصی شما در مأموریت+ است را مورد محافظت و نگهداری قرار می دهیم.

اگر در آینده تصمیم به تغییر قوانین و حریم شخصی مخاطبین و اعضاء را داشتیم آن را از طریق اطلاع رسانی در بخش اخبار و ارسال به ایمیل به اطلاع تمام کاربران مأموریت+ می رسانیم.

منبع:

روابط عمومی مأموریت+.

مطالب مرتبط:

قوانین مأموریت+