رهایی از دام اعتیاد و پرشی به بلندی کارآفرینی

مأموریت+: گذشته هر چه بود گذشت، آنچه اهمیت دارد آغاز است، آغازی نو برای دست یافتن به فردایی بسیار زیبا، متفاوت و بهتر. چه تعداد انسان هستند که اعتیاد زمین گیرشان کرده است؟، کسی دقیق نمی داند، اما تعدادشان خیلی زیاد است، هم در کشورمان و هم در خارج از کشور، اما برخی در بازی زندگی، اعتیاد را شکست می دهند، نمی گذارند اعتیاد آنها را شکست دهد. ما تا کنون در بخش “تو قهرمانی” توجه ویژه ای به افرادی که اعتیاد داشته اند کرده ایم و دلیل این توجه اهمیت موضوع است، افرادی که با اعتیاد دست به گریبان هستند اگر مورد حمایت افراد بیدار دل قرار بگیرند می توانند اعتیاد را کنار بگذارند و به سلامت به آغوش خانواده و جامعه بازگردند و همچنین اگر اراده کنند خودشان نیز می توانند به زندگی سالمی دست یابند، اگر اراده کنند؛ نمونه این مدعای ما، قهرمان این بار ماست.

محمد ثقفی” صاحب کارخانه تشک و مبل سازی به گفته خودش از ۹ سالگی سیگار کشیده است و از ۱۲ سالگی تجربه مصرف تریاک را داشته و از سال ۸۰ تا ۸۸ نیز به طور مداوم شیشه مصرف کرده، اما امروز یک کارخانه دار و کارآفرین موفق است.

مأموریت+: “خواستن توانستن است”، یک ضرب المثل منقضی شده از گذشتگان نیست، بلکه حقیقتی است که اگر جدی گرفته شود در هر کاری انجام می گیرد. تمام افراد موفق کشورمان و جهان با این ضرب المثل به موفقیت رسیده اند، آنها خواستند تا اینکه توانستند. قهرمان این بار ما هم خواست و توانست، او نه تنها اعتیاد را شکست داد بلکه کارآفرین شد و برای افرادی که مثل خودش گذشته ی تلخی داشتند شغل ایجاد کرد و آنها را از بند اعتیاد رها ساخت. آقای “محمد ثقفی” امروز می تواند الگوی بسیار خوبی برای کسانی که در باتلاق اعتیاد افتاده اند باشد. او خیلی چیزها را در زمان اعتیاد خود تجربه کرد و به قول معروف تا ته خط رفت اما به لطف خدا و خانواده اش دوباره به زندگی سالم باز گشت و برای هم نسل های خودش الگو شد. ما در مأموریت+ با افتخار به ایشان می گوییم: “تو قهرمانی”.

منابع:

مجله مهر.

خبرگزاری صدا و سیما.

گردآوری، تکمیل و تنظیم:

سایت مأموریت+.

مطالب مرتبط:

۱

کمپین"دست های مهربان" سایت مأموریت+.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *