بخش بازاریابی و فروش محصولات تولیدی داخل کشور

komakyaran-salesdepartment

باید این حقیقت را پذیرفت که بازاریابی و فروش ضربان قلب هر کسب و کار و شرکتی می باشند، که اگر در کسب و کار فعال نباشند و یا باشند و به درستی انجام نگیرند دیر یا زود پایان کسب و کار حتمی است.

وقتی به کمک بخشی از فرآیند بازاریابی، تولید یک محصول*کالا یا خدمات* به پایان رسید حال زمان فروش آن فرا می رسد، این وظیفه‌ی بخشی از تیم بازاریابی و فروش است تا محصول را به خوبی، با روش ها و مدل های مناسب، بازاریابی کنند و آن را به دست فروشندگان و یا مشتریان نهاییِ خریدار و مصرف کننده‌ی محصول برسانند.

در بازار پُر رقابت امروز که محصولات خارجی به خوبی عرضه اندام می کنند بازاریابی و فروش از عهده هر کسی بر نمی آید، بلکه حضور افرادی را می طلبد که در کار بازاریابی و فروش، حرفه ای و به روز باشند. اینجا میدان رقابت بهترین هاست، منظورمان مکانی است که محصول شما باید در معرض فروش گذاشته شود و مورد استقبال مردم و مخصوصا مخاطبین و مشتریان احتمالی و نهاییِ خریدار و مصرف کننده قرار بگیرد. اگر محصول خود را بهترین می دانید ما نیز در شرکت کمک یاران ایساتیس بهترین بازاریابان و فروشندگان را داریم تا محصول شما را به فروش برسانیم و در این مسیر پشتوانه شما کارآفرین عزیز کشور هستیم.


فرم بازاریابی و فروش محصولات تولید داخلی کشور:

    نام کسب و کار

    آدرس کسب و کار*شهر، خیابان، کوچه، پلاک، کد پستی*

    نام کالا یا خدمات اصلی کسب و کار

    وجه تمایز محصول*کالا یا خدمات* شما با دیگر محصولات یا خدمات مشابه در بازار چیست؟

    شماره تماس کسب و کار

    ایمیل

    %d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%da%a9%d9%85%da%a9-%db%8c%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a7%db%8c%d8%b3%d8%a7%d8%aa%db%8c%d8%b3-3

    روابط عمومی شرکت کمک یاران ایساتیس/ موفق و پیروز باشید.